اصول بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی یکی از روش های نوین بازاریابی است که با کمک محتوا ترافیک و مشتری جذب میکنیم

اصول بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی یکی از روش های نوین بازاریابی است که با کمک محتوا ترافیک و مشتری جذب میکنیم

چگونه یک برنامه بازاریابی موثر بنویسیم؟

عدم برنامه ریزی ، برنامه ریزی برای شکست است. خوب ، حداقل این چیزی است که بنجامین فرانکلین فکر می کرد. اما صادقانه بگویم (از جناس بازی در اینجا قدردانی کنید) ، من با او مخالف نیستم.

 

من مطمئن هستم که شما در مرحله ای از زندگی خود این روش را به سختی آموخته اید. شما به دلیل بی برنامگی در کاری شکست خورده اید. وارونه؟ ما معمولاً یک درس ارزشمند را از شکست می گیریم.

 

اما بگذریم ، هیچ کس دوست ندارد شکست بخورد. بنابراین ، وقتی می توانیم از آن اجتناب کنیم ، به هر قیمتی این کار را می کنیم.

   ادامه مطلب ...

10 آمار تکان دهنده درباره بازاریابی محتوا

روزانه بیش از ۲۷ میلیون قطعه محتوا در وب به اشتراک گذاشته می شود. اگر این سوال همواره وجود داشت که آیا هنوز هم محتوا حرف اول را می زند، این آمار پاسخ به این سوال است. با این حال کانتنت مارکتینگ صنعتی است که به تازگی شکوفا شده و اغلب کسب و کار ها به دنبال آن هستند تا با به کارگیری این شیوه از بازاریابی اینترنتی نام برند خود را به نمایش بگذارند.

  ادامه مطلب ...

تفاوت بازاریابی محتوا و سئو چیست؟

در صورتی که وارد دنیای بازاریابی آنلاین (online marketing) شده باشید ، احتمالا واژه های " سئو " – SEO و " بازاریابی محتوا " – Content Marketing را زیاد شنیده اید.علاوه بر این بنظر می رسد این کلمات توسط دسته خاصی از افراد و در زمینه های مشابه استفاده می شود.قصد ما در این مقاله این است که تفاوت های بازاریابی محتوا و سئو را مشخص نماییم.

ادامه مطلب ...