اکثر فارغالتحصیلان رشته حسابداری پس از آنکه مدرک خود را از دانشگاه می گیرند با حجم عظیمی از استرس و نبود اعتماد به نفس مواجه هستند. اگر بخواهیم کمی صادق باشیم باید حق را به آنان بدهیم؛ زیرا آنچه که برای ورود به بازار کار لازم است به طور مشخص در دانشگاه ها آموزش داده نمی شود. پس این سوال پیش میآید که چگونه به یک حسابدار با مهارت کافی تبدیل شویم؟
وایرال مارکتینگ (Viral marketing) یا بازاریابی ویروسی صرفاً ساز و کار علمی ندارد، یعنی اینطور نیست که اگر بخواهید یک کمپین بازاریابی ویروسی ایجاد کنید، به آن فکر کنید و برنامه ریزی کنید و بعد کارتان راه بیفتد. قضیه پیچیده تر از اینهاست! در دهۀ اخیر، بازاریابی ویروسی نه تنها در بین مصرف کنندگان محتوا، بلکه در بین تولیدکنندگان محتوا نیز از محبوبیتی روزافزون برخوردار شده است.